SKPNT
Administrator
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:03, 26 Mar 2012 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
Regulamin Forum
Poniższy regulamin dotyczy forum na stronie kibicepodhala.fora.pl. Zamieszczając notkę na forum na stronie, użytkownik jednocześnie akceptuje niniejszy regulamin.
Podstawowe zasady
Forum służy do wymiany poglądów pomiędzy użytkownikami strony na różne tematy w przeznaczonych do tego działach (tematach) a także do wyrażania swoich opinii na temat artykułów pojawiających się na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Aby korzystać z forum należy się zarejestrować (zalogować)!
Najważniejsze zasady
Kategorycznie zabrania się:
Obrażania w wypowiedziach osób bądź instytucji, w szczególności innych użytkowników forum, poprzez lżenie, pomawianie, poniżanie, szyderstwa i okazywanie pogardy.
Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne, pogardliwe bądź obraźliwe (także w formie wykropkowanej).
Umieszczania zdjęć lub ilustracji naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia, niecenzuralne gesty) oraz graficznych i tekstowych reklam.
Celowego wywoływania sporów religijnych i politycznych.
Rejestracji i korzystania z forum z więcej niż jednego loginu (konta), chyba, że zostało to zgłoszone i uzyskało zgodę Administracji.
Reklamowania innych serwisów i forów internetowych.
Umieszczania na forum i w komentarzach wiadomości niezgodnych z tematyką wątku.
Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie.
Zakładania na forum wątku z pytaniem, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie".
Umieszczania grafik w podpisie.
Zamieszczania ofert związanych z poszukiwaniem i oferowaniem nielegalnego oprogramowania i przetworzonych elektronicznie treści, które chroni prawo autorskie. Zakazuje się także informowania o miejscu składowania tychże.
Uprawiania tzw. "czarnego PR".
Pozostałe uwagi
Nad prawidłowym działaniem forum czuwają administratorzy. Użytkownicy są zobowiązani zgłaszać im wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem forum, jak i przypadki złamania regulaminu. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegać zaleceń administratorów.
Wpisy na forum powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego.
Zakładanie na forum tematów wtórnych, nie spełniających norm interpunkcji i ortografii, nie wnoszących nowych treści (wszelkiej maści wyliczanki, tematy o gustach – np. A jest lepsze od B, itp.) jest zabronione. Będą one kasowane.
Zabrania się usuwania uwag administracji forum z postów. Tylko administratorzy mogą usunąć swoje komentarze.
Zakładając nowe wątki należy starać się nie powielać tych już istniejących.
Posty zawierające nieoznaczone opisy treści książek i filmów (tak zwane spoilery) będą usuwane bez ostrzeżenia i powiadomienia.
Wszelkie wpisy, które w jakiś sposób będą łamały powyższy regulamin, będą usuwane. Notoryczne łamanie regulaminu forum będzie karane banicją (usunięciem użytkownika z forum).
Decyzja o usunięciu jest podejmowana przez administrację forum i nie można się od niej odwołać.
Wszelkie uwagi na temat regulaminu proszę kierować do administracji na adres e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Postanowienia końcowe
W wypadku problemów z interpretacją przepisów Regulaminu, ostatnie słowo ma administracja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|